Ласкаво просимо до нашої школи! Ліцензія №513 від 28.04.2017р.

Наші пріоритети

«Capital Union School» має ряд особливостей, які є пріоритетними на сьогоднішній день у навчально-виховному процесі, а в майбутньому – це якісний капітал знань і практичних навиків, що допоможуть зробити впевнені кроки в доросле життя.

Чому саме такі пріоритети?  Вони сформовані на основі аналізу особистісних потреб людини,  «запитів» суспільства, економічного розвитку провідних країн світу та України.

1. Виховання свідомої особистості

Важливим напрямком у виховній роботі «Capital Union School» є формування високоморальної, свідомої, активної Людини, яка вміє ладити сама з собою, взаємодіяти в соціумі та просто крокувати з позитивом по життю.

2. Розкриття  і розвиток креативно-творчого потенціалу
У кожної дитини з народження закладено величезний творчий потенціал. Але для повної реалізації та розвитку важливо вчасно розкрити нахили, інтереси, здібності та створити таке освітньо-розвиваюче середовище, яке б у повній мірі сприяло розкриттю та реалізації усіх творчих нахилів кожного учня. Тому ми обрали особистісно-орієнтовний підхід до навчання, розвитку та виховання, що забезпечує реалізацію поставленої цілі.

3. Інтелектульний розвиток
Уміння мислити – важлива навичка для життя, але щоб уміти виконувати цю діяльність якісно, необхідно «тренувати» інтелект щоденно. Тому викладання навчальної програми побудовано так, щоб «практикум інтелектуальної діяльності» був інтегрований у всі навчальні дисципліни щоденно.

4. Поглиблене вивчення англійської мови
У сучасному світі важко уявити, що ти не знаєш англійської мови, адже це міжнародний засіб спілкування. Тому ми надаємо пріоритетне значення вивченню англійської мови на рівні рідної. Використовуємо Кембриджську програму навчання та авторські методики навчання.

5. Вивчення китайської мови
За прогнозами економістів-аналітиків Китай у найближчий час займе лідируючі позиції на світовому ринку, тому ми обрали другу мову для вивчення – китайську.

6. ІТ-компетентність (програмування)
Ми живемо в інформаційному столітті, коли ключовими цілями є володіння інформацією, уміння її здобути, опрацювання та ефективне використання у повсякденному житті. Тому наша ціль – навчити дітей вільно володіти ІТ-технологіями.

Програмування у початковій школі проходить у формі гри, що знищує «поріг складності» при написанні формул, коли створюємо сайти, як приклад.

7. Курс «Основи бізнесу та маркетингу»
Оскільки ціль «Capital Union School» – допомогти сформуватися успішним людям, пріоритетним напрямком освітньої роботи ми обрали зосередження на формуванні навиків створення та ведення власного бізнесу. Даний матеріал подається у доступній формі для дітей, що відповідає їхнім віковим особливостям.

8. Шкільний Парламент
Поняття «парламент» у нашому випадку – відносне, адже самоврядування школи увібрало в себе різні «форми управління та контролю». Суть – діти самі створюють собі «закони» та самі контролюють їх виконання, вчителі є лише спостерігачами. Адже тільки там ростуть вільні люди, де немає «диктаторського режиму», а є реальний, раціональний та вільний вибір самої дитини.

9. Збереження та профілактика здоров’я є важливою складовою навчально-виховного процесу «Capital Union School», тому протягом навчального дня проводяться профілактичні вправи для збереження здоров’я. Підбір завдань відбувається на основі медичних оглядів та рекомендацій лікарів. Для профілактики сколіозу в учнів ми використовуємо «конторки» – «парти», за якими навчаються стоячи.

Пріоритетні освітні напрямки «Capital Union School>» забезпечують якісний «Стартовий пакет знань» для успішної діяльності в майбутньому. Адже впевнений старт – це великий крок до успіху, тому починаємо працювати сьогодні!

Ласкаво просимо до Capital Union School!
Шановні батьки, якщо у Вас виникли питання або Ви бажаєте,
щоб ваша дитина навчалася у
Capital Union School
у 2017/2018 навчальному році, заповніть, будь ласка, анкету:

Заповнити анкету!

Вчитель початкових класів.
 
Закінчила Національний педагогічний університет імені Михайла Драгоманова.
 
Педагогічний стаж – 15 років. Досвід роботи: вчитель початкових класів в гімназії №154 м. Києва, викладач курсу «Підготовка до школи» в НВК «TEREMOK-UNION».
 
Її заняття характеризуються методичною і педагогічною майстерністю, різноманіттям прийомів та методів навчання. Вчитель у постійному творчому пошуку, апробує і вдало використовує нові ідеї у своїй роботі.

Вчитель початкових класів, соціальний педагог. 
 
Закінчила Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.
 
Педагогічний стаж – 7 років. Досвід роботи: вчитель початкових класів, соціальний педагог в спеціалізованій школі №216 м.Києва, викладач курсу «Підготовка до школи» в НВК «TEREMOK-UNION». 
 
Головним завданням педагога вважає виховання гармонійно розвиненої, соціально зрілої, творчо активної, працелюбної особистості.

Викладач англійської мови та літератури.
 
Закінчила Чернігівський національний педагогічний університет імені Тараса Шевченка.

Педагогічний стаж – 8 років. Досвід роботи: викладач англійської мови в ДНЗ «Веселка» м. Бобровиця, викладач іноземної мови та літератури в Київському коледжі будівництва та дизайну, викладач курсу ЗНО в учбовому центрі «Перлина», викладач англійської мови та курсу «Підготовка до школи» в НВК «TEREMOK-UNION».

Вчитель початкових класів. Викладач англійської мови та зарубіжної літератури.   
 
Закінчила Національний педагогічний університет імені Михайла Драгоманова, Київський національний лінгвістичний університет, Білоцерківський гуманітарно-педагогічний коледж.
 
Досвід роботи: вчитель англійської мови в СШ І-ІІІ ступенів № 9 з поглибленим вивченням іноземних мов м. Біла Церква, вчитель початкових класів в СШ І-ІІІ ступенів ім. М.О. Кириленка № 16 м. Біла Церква, вчитель англійської мови в Предславинській гімназії № 56 м. Києва, викладач англійської мови та підготовки до школи в НВК «TEREMOK-UNION».

Вчитель початкових класів, практичний психолог. Вчитель історії та суспільствознавства.
 
Закінчила Коростишівський педагогічний коледж імені Івана Франка, Національний педагогічний університет імені Михайла Драгоманова.

Педагогічний стаж – 12 років. Досвід роботи: методист виховного відділу НПУ ім. М. П. Драгоманова, вчитель початкових класів у Ліцеї №144 ім. Г. Ващенка та Колегіумі «Олімп», викладач НВК «TEREMOK-UNION», волонтер Міжнародної організації АСЕТ. Член Спілки археологів України. Співавтор літературної збірки «Дивовижність».

Розробила дворічний курс «Ейдетика» для дошкільників. Теми, над якими працює: 
«Розвиток інтелекту», «Розвиток психічних процесів у дітей молодшого шкільного віку», «Розкриття, розвиток та реалізація творчого потенціалу», «Ефективне та нестандартне навчання», «ІТ-технології в сучасній школі», «Свідоме навчання», «Демократичні відносини в школі».

У педагогічній діяльності керується демократичними принципами, акцентує увагу на педагогіку партнерства. Головним завданням педагога вважає спонукати учнів до саморозвитку через позитивне мислення.

Викладач іноземних мов (англійської та німецької мов).
 
Закінчила Ніжинський державний педагогічний інститут імені Миколи Гоголя.
 
Педагогічний стаж – 24 роки. Досвід роботи: вчитель англійської та німецької мови в СШ № 4 м. Ічня Чернігівської області,  вчитель англійської мови в ШДС “Вирлиця” м. Києва, директор з навчально-виховної роботи ППНЗ “Український сувенір” м. Київ, викладач англійської мови в НВК «TEREMOK-UNION», директор саду повного дня в НВК «TEREMOK-UNION», директор філіалу НВК «TEREMOK-UNION».