Ласкаво просимо до нашої школи! Ліцензія №513 від 28.04.2017р.

Орієнтири майбутнього

ХХІ століття – це час швидкісного розвитку ІТ-технологій. Відповідно, у недалекій перспективі – цифрова революція, яка кардинально змінить політику ринку праці майбутнього.

Оскільки головне завдання «Capital Union School» – дати дітям впевнений старт, то освітньо-виховний процес буде зоорінтований на професійний запит суспільства.

Експерти стверджують, що Майбутнє за предметною сферою, що об’єднана абревіатурою STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics / Наука, Технології, Інженерія, Математика).

На Всесвітньому економічному форумі в Давосі було визначено основні навички для успішної кар’єри.

Професійні навики успішної людини Майбутнього

Що це таке?

Комплексне багаторівневе вирішення проблем – це здатність діагностувати «корінь» проблеми та розбиратися із факторами, що спричинили цю ситуацію.

Критичне мислення – це «мистецтво аналізувати». Його суть полягає в прийнятті обміркованих та незалежних рішень. Характерні властивості – усвідомленість, самостійність, самоаналіз, цілеспрямованість, обґрунтованість, контрольованість, самоорганізованість.

Креативність – це  здатність мислити абсолютно інакше від інших; створювати  щось нове.

Уміння управляти людьми – сукупність навиків та умінь, які ґрунтуються на успішній соціальній взаємодії та ефективній комунікації, як правило, притаманні лідерам.

Взаємодія з людьми – це уміння працювати в команді, налагоджувати контакти, йти на компроміси, знаходити точки спільних інтересів, як результат – ефективна соціальна адаптація.

Емоційний інтелект (ЕІ) – це здатність розуміти емоції, мотивацію, наміри як особисті, так і оточуючих. Також це уміння керувати своїми емоціями та емоційним станом інших. Також це уміння керувати своїми емоціями та емоційним станом інших.

Формування власної думки, прийняття рішень – це навики, які необхідні кожній людині й, водночас, це яскравий прояв індивідуальності через світогляд. Бути собою і вміти відстоювати свою позицію.

Клієнтоорієнтованість – це здатність чітко бачити та прогнозувати потреби суспільства, у відповідності до цього створювати продукт, який матиме шалений попит і реалізовувати його; як результат – потік клієнтів.

Вміння вести переговори: говорити, слухати, ставити запитання, правильно сприймати свого співрозмовника і керувати своїми емоціями – це мистецтво, що дозволяє завжди бути на висоті. Комунікативна компетентність та елементарні знання психології є необхідними для цього.

Гнучкість  розуму – це здатність мозку до швидкого переключення та одночасного обмірковування декількох речей; здатність бачити розвиток ситуації в перспективі.

Як розвинути ці навики на уроках?

  • Проектна діяльність: творча, дослідницька, інформаційна, конструктивна.
  • Проблемні технології навчання.
  • Інтерактивні методи навчання.
  • Техніки формування критичного мислення: виклик («Прогнозування за ілюстрацією», «Асоціація», «Бреінстормінг», «Товсті/тонкі питання»), осмислення («6 капелюхів», «Зигзаг», «Рибна кістка»,«Ромашка Блума»), рефлексія («Кластер», «Сінквейн», «Кути», «Есе»).
  • Інтегровані технології навчання: групові, фронтальні.
  • Комп’ютерні технології.
  • Інновацйні технології: проблемне та продуктивне навчання, ігрові методи.
  • Методи активізації творчості: «Мозкова атака», «Об’єктив», «Гірлянда асоціацій», «Синектика».
  • Міні-тренінги серії «Я-лідер».
  • Тематичні блоки вправ направлені на розуміння себе («Дзеркало», «Тінь», «Сон»); розвиток мотивації («Фініш», «Старт»), саморегуляції («Дотик», «Межа»), емпатії («Друг», «Телевізор»), соціальних навичок («Коло», «Родина», «Ми»).
  • Загальношкільний проект «Бізнес-економіка».
  • Ігрові методики на розвиток вміння встановлювати контакт зі співбесідником («Посмішка», «Комплімент», «Теплий стілець», «Різнокольоровий букет»), удосконалення спілкування без слів («Відгадай», «Хода», «Іноземець»), чітко вимовляти слова («Словесні перегони», «Мікрофон», «Диктор»), вести себе у конфліктній ситуації («Навпаки», «Криве дзеркало»), розвиток у дітей емпатії та емпатійної поведінки («Телефон», «Портрет», «Подарунок»).
  • Вправи за тематичними блоками: швидкість переключення в діяльності («Стоп», «Ніч-день»), розвиток стратегічного мислення («Монополія», «Бізнесмен»), «Наполеонівська здатність» («Руки-ноги», «Футбол»).
  • Закріплення комунікативних навиків.

Варто зазначити, що всі навики можна розділити на два спектри: соціально-комунікативні компетентності та здібності мозку. Тому працюймо у правильному напрямку – з чіткими орієнтирами на майбутнє!!!

Ласкаво просимо до Capital Union School!
Шановні батьки, якщо у Вас виникли питання або Ви бажаєте,
щоб ваша дитина навчалася у
Capital Union School
у 2017/2018 навчальному році, заповніть, будь ласка, анкету:

Заповнити анкету!

Вчитель початкових класів.
 
Закінчила Національний педагогічний університет імені Михайла Драгоманова.
 
Педагогічний стаж – 15 років. Досвід роботи: вчитель початкових класів в гімназії №154 м. Києва, викладач курсу «Підготовка до школи» в НВК «TEREMOK-UNION».
 
Її заняття характеризуються методичною і педагогічною майстерністю, різноманіттям прийомів та методів навчання. Вчитель у постійному творчому пошуку, апробує і вдало використовує нові ідеї у своїй роботі.

Вчитель початкових класів, соціальний педагог. 
 
Закінчила Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.
 
Педагогічний стаж – 7 років. Досвід роботи: вчитель початкових класів, соціальний педагог в спеціалізованій школі №216 м.Києва, викладач курсу «Підготовка до школи» в НВК «TEREMOK-UNION». 
 
Головним завданням педагога вважає виховання гармонійно розвиненої, соціально зрілої, творчо активної, працелюбної особистості.

Викладач англійської мови та літератури.
 
Закінчила Чернігівський національний педагогічний університет імені Тараса Шевченка.

Педагогічний стаж – 8 років. Досвід роботи: викладач англійської мови в ДНЗ «Веселка» м. Бобровиця, викладач іноземної мови та літератури в Київському коледжі будівництва та дизайну, викладач курсу ЗНО в учбовому центрі «Перлина», викладач англійської мови та курсу «Підготовка до школи» в НВК «TEREMOK-UNION».

Вчитель початкових класів. Викладач англійської мови та зарубіжної літератури.   
 
Закінчила Національний педагогічний університет імені Михайла Драгоманова, Київський національний лінгвістичний університет, Білоцерківський гуманітарно-педагогічний коледж.
 
Досвід роботи: вчитель англійської мови в СШ І-ІІІ ступенів № 9 з поглибленим вивченням іноземних мов м. Біла Церква, вчитель початкових класів в СШ І-ІІІ ступенів ім. М.О. Кириленка № 16 м. Біла Церква, вчитель англійської мови в Предславинській гімназії № 56 м. Києва, викладач англійської мови та підготовки до школи в НВК «TEREMOK-UNION».

Вчитель початкових класів, практичний психолог. Вчитель історії та суспільствознавства.
 
Закінчила Коростишівський педагогічний коледж імені Івана Франка, Національний педагогічний університет імені Михайла Драгоманова.

Педагогічний стаж – 12 років. Досвід роботи: методист виховного відділу НПУ ім. М. П. Драгоманова, вчитель початкових класів у Ліцеї №144 ім. Г. Ващенка та Колегіумі «Олімп», викладач НВК «TEREMOK-UNION», волонтер Міжнародної організації АСЕТ. Член Спілки археологів України. Співавтор літературної збірки «Дивовижність».

Розробила дворічний курс «Ейдетика» для дошкільників. Теми, над якими працює: 
«Розвиток інтелекту», «Розвиток психічних процесів у дітей молодшого шкільного віку», «Розкриття, розвиток та реалізація творчого потенціалу», «Ефективне та нестандартне навчання», «ІТ-технології в сучасній школі», «Свідоме навчання», «Демократичні відносини в школі».

У педагогічній діяльності керується демократичними принципами, акцентує увагу на педагогіку партнерства. Головним завданням педагога вважає спонукати учнів до саморозвитку через позитивне мислення.

Викладач іноземних мов (англійської та німецької мов).
 
Закінчила Ніжинський державний педагогічний інститут імені Миколи Гоголя.
 
Педагогічний стаж – 24 роки. Досвід роботи: вчитель англійської та німецької мови в СШ № 4 м. Ічня Чернігівської області,  вчитель англійської мови в ШДС “Вирлиця” м. Києва, директор з навчально-виховної роботи ППНЗ “Український сувенір” м. Київ, викладач англійської мови в НВК «TEREMOK-UNION», директор саду повного дня в НВК «TEREMOK-UNION», директор філіалу НВК «TEREMOK-UNION».